Dohledové centrum

Dohledové centrum kontroluje 24 hodin denně smluvně dané prvky sítě (nejčastěji správnou funkčnost serverů, firewallů, routerů apod.). Dohledové centrum dohlíží i na dodržování smluvně stanovených časů pro znovuuvedení systému do provozuschopného stavu. V případě, že zjistí nefunkčnost některého prvku sítě, jsou okamžitě upozorněni naši specialisté, kteří se problémem začnou ihned zabývat. Dohledové centrum je určeno i pro hlášení normálních servisních požadavků našich zákazníků. Po autentizaci na našich webových stránkách může zákazník sledovat nejen stav aktuálního požadavku, ale i postup, dobu a všechny důležité údaje požadavků předchozích. Této oblasti je v naší společnosti věnována největší pozornost. Dohledové centrum v reálném čase monitoruje průběh servisních zásahů a zákazník tedy v každý okamžik vidí postup specialistů. Uvedená aplikace, založená na technologii WWW, pracuje s tzv. servisními zakázkami, pro které jsou definovány zodpovědné osoby na straně dodavatele i odběratele, smluvní časy odezvy, smluvní časy opravy a komunikační prostředky.
Provozujeme také rozsáhlá řešení přes System Center Configuration Manager a to jak podporu pro dohled důležitých prvků a událostí sítě, tak i jako prostředí pro správu stanic, deployment aplikací a podobně.

Bližší informace o této službě poskytne: Jan Vondrák (+420 602 161 959)

« zpět na seznam služeb




Výběr z našich referencí

Reference Digitwins: Národní akreditační orgán Reference Digitwins: Mero Reference Digitwins: Javlin

další reference



Rychlý kontakt

DigiTwins, s.r.o.
Olšanská 54 / 3, Praha 3, 130 00
tel.: +420 272 096 234
GSM: +420 602 161 959
e-mail: digitwins@digitwins.com

kompletní info



Certifikáty

Microsoft certified IT Professional Microsoft certified System Administrator Microsoft certified Solutions Expert Microsoft certified Solutions Associate Microsoft certified Professional Microsoft certified Technology Specialist

kompletní info